Harga Matawang Utama

Pengumuman

UssGroup Blog akan mengalami sedikit perubahan dalam tempoh yg terdekat dan pihak kami memohon maaf di atas segala kesuliatan yg di alami

BERSAMA MENGGAPAI KECEMERLANGAN

MENCARI ILMU, MEMBUAT ANALISA, PRAKTIS DAN BERKONGSI APA YANG ADA DIMANTAPKAN DENGAN KESABARAN, KESYUKURAN DAN DISIPLIN DIRI YANG TINGGI AKAN MEMACU KITA MENGGAPAI KECEMERLANGAN DALAM FOREX...INSYAALLAH

PENGUMUMAN

Alhamdulillah, insyaAllah bermula April ini, pihak admin akan memberi info berkaitan trend, pergerakkan, entry points, kegunaan lot, set TP terus di web ini. Panduan open locking sekiranya berlaku juga akan diberi di sini.

Diharap kepada semua rakan2 agar dapat refresh laman blog ini setiap 1 jam untuk memastikan tidak ketinggalan info yg dihantar. Info2 diupdate berdasarkan kepada pergerakkan dan keperluan semasa.

Semoga kita semua akan berjaya...aaamin ya rob

TEKNIK SEMASA USS GROUP

MELIHAT KEPADA PERKEMBANGAN SEMASA, KITA SUDAH MULA FOKUS KEPADA PAIR GJ.

Perkembangan semasa akan dimaklumkan di sini...insyaAllah

Kamis, 10 Januari 2008

US MULA MENDAPAT MOMENTEM

Bermula hari jumaat lepas iaitu selepas NFP news, walaupun peringkat awalnya kesan dari bad news NFP USD diasak kuat , tetapi selepas itu USD mula mendapat momentem menguat dan mengukuhkan nilai USD kembali berterusan sehingga semalam.

Situasi sekarang sangat tegang dimana USD terpaksa menahan asakan disamping mengukuhkan USD, dalam masa yang sama juga euro berterusan berusaha untuk mengasak USD ke tahap paling lemah. Situasi begini menjadikan jangkaan pergerakkan dan trend awal begitu sukar.

Atas situasi di atas USS Group memilih cara selamat berdasarkan perkembangan semasa dengan fokus kepada :

  1. Time dan zon time
  2. Bentuk-bentuk trending
  3. Jenis-jenis speed dan zon speed.
Sepanjang hari ni kelihatan news masih memihak kepada USD, kalau benar seperti diramalkan EU berkemungkinan turun lagi.

Pergerakkan hari ni cuba tembus level price 1.4720 ke atas dan 1.4600 ke bawah dan dalam perjalanan menembusi level-level tersebut akan berlaku speed dan zon speed serta pergelutan sesama traders dan supporter USD dan EUR.

Yang terpenting anda follow teknik yang serasi dan lakukannya dengan penuh ketenangan.....JANGAN sekali-sekali beremosi dan terkejar untuk cover, nanti akan menempuh BAHAYA BUATAN SENDIRI.

Sama-sama kita doakan kejayaan bersama...aamin


...Target tambah 50% sebulan...
...Ikuti sepenuhnya disiplin yang diajar...
...Bersyukur atas profit...
...Belajar dari kesilapan...